. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BAHAR GELDİ; KURU DALLAR ÇİÇEK AÇTI

9 Mayıs 2013 Perşembe

BAHAR GELDİ; KURU DALLAR ÇİÇEK AÇTI

3 hafta önce geri geri gelen bir araba, yolun kenarında duran beni görmeyip, resmen bacagımın üzerinden gecmesiyle ayagımda olusan kırık yüzünden uzun süredir sizlerden ve islerimden uzak kaldım ve gercekten cok ucuz atlattıgım bu kaza sonucu bu güzel bahar aylarında eve kapanıp kaldım, simdi yeniden eski yenileme calısmalarıma geri döndüm; sizlerleyim cok sükür...

Eski masaüstü bu lambamı calısmalarımı takip eden siz sevgili dostlarım hatırlayacaklardır

Aslında sıkıldıgımdan dolayı tamamen yeniledim; simdi tam istedigim görünümde...

Neler kullandım anlatayım sizlere

2 Yıl kadar önce annemin bahcesinden Hanımeli cicegimizin, budandıgında atılacak olan dallarını kurutmustum, bir kenarda beklemedeydiler, yine bir kenarda hazır ciceklerim mevcuttu, lakin en orijinal olan bu calısmamda kullandıgım eski süslü püslü atletim, atletmi demeliyim badymi bilemedim nasıl yazılır onuda bilmiyorum herneyse atlet diye devam edeyim ben; onunla lamba ayagını ve gövdesini kapladıgım gibi icindeki süslemeleri kesip kuru hanımeli dallarınada uyguladım, aralarına irili ufaklı inciler serpistirdim, birkac dalı serit halde satılan boncuklarla birkacını ise eski hazır cicekler ve hurma kuruları ile süsledim

Hadi bakalım sizler icin resimlendirdigim calısmalarıma bir göz atın zaten ilk halini, arada yeniledigim bir önceki halini ve son halini sayfada asagılara indikce göreceksiniz, yorumlarınızı merakla bekliyorum :)
 


İLK HALİ


İKİNCİ HALİ :)


              Soldaki Hanımeli cicegi dalları sagdaki eski atletim (kestikten sonra resim cekmeyi akıl edebildim)

HAZIR CİCEKLER
CİCEK CİCEK AYIRIP DİPLERİNİ KESEREK SİLİKONLA DALLARA YAPISTIRDIM

                                                                 HURMA KURULARI




İste yeni kösesinde, yeni halinde eski masa lambası

 










1 yorum:

  1. süper yavvvv bayıldımm...nasıl bişisin sen yaaa...nasıl akıl ediyosun böle güzel şeyleri...AKİL KADIN MISIN NESİN BEEE....

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.